maanantai 26. marraskuuta 2012

rähmäkäpälä ja maanantaikuulumiset

Heippa! Otsikkoon viitaten tänään on ollut lievästi semmoinen fiilis että älkää vaan antako mulle mitään mikä voi särkyä. Kouluissa viivottimet ja kynät lensi ensin ympäri ämpäri pariin kertaan ja aattelin et joo noh se on vaan taas maanantai.  (Vapaaehtoinen penaalinostaja mulle, ilmottaudu! se on joka kulmasta rikki että voihan seki olla syy miksei tavarat pysy sisällä.. ? ) Kuitenkin, tulin kotiin ja onnistuin uittamaan matkalla postilaatikolta jossain rapalätäkössä iskän laskun.. hups. Sen jälkeen kaadoin maitoa pöytäliinalle, mustikkamehutiivistettä lasista ohi tiskipöydälle ja valkoisiin samoihin ja olin antamassa kissalle maitoa niin kompastuin ite karvaturriin joka oli mun reitin tiellä ja arvatkaa oliko nekin maidot keittiön seinällä... ;D

Oonko ainut jonka mielestä se näyttää ihan hilleriltä?
Toinen oli onnellinen ku oli saanu maitonsa.. toisella yrittämällä ;)
Tänään menen vielä pitämään kerhoa ja mustikkapiirakan teko olisi ajankohtainen. Kerholaisten itse poimimista marjoista tottakai. Mää en edes halua miettiä kenen sotkuja siellä eniten siivoillaan jos sama meno jatkuu vielä sielläkin. Nooh, koska olen suuri ja mahtava kerhontäti voin opettaa lapsia kuinka muidenkin sotkut voi siivota.. vai miten se oli? :)

Puoli metriä lunta on edelleen tilauksessa.. 

Oon kerennyt suunnitella jo kerholaisille joulutonttujen tekemistä, pipareiden leipomista ja pikkujouluja. Pääsevät kerholaisetkin osalliseksi tähän mun joulutukseen. Hihhih. 

Tänään ei nyt ole sen kummenpia ja nyt mää tässä jatkan spotifyn puhki kuluttamista ja starttaan kohta mopon nokan kohti koulua ja kerhoa. Katsotaan moniko selviää hengissä sieltä. 

Heipsanssaa!


1 kommentti: