keskiviikko 9. tammikuuta 2013

kuulumisia...

Moikka!  Nyt on yritys numero kymmenen kirjoittaa puhelimella postaus.  Katsotaan saanko lisättyä edes kuvia mutta koitetaan.

Voin ylpeänä ilmoittaa että olen ollut nyt liiemittä herkuitta jo viikon ja ei oo tullu vielä pakkosaadasuklaata-kohtausta. Tänään tehtiin köksällä kaikkea tosi hyvää ja kerraki ei tarttenu olla nälissään viimisillä tunneilla. :)

Tänään vielä menen pelaamaan  sählyä ja onhan mulla tunnetusti ohjelmaa aina tehtävänä.  ;) Ilmeisen hyvin tämä puhelimellakin kirjottelu onnistuu niin voipi olla että tämän ansiosta saatte sitten useammin postauksia. 


Tänään pohdin tuossa koulupäivän aikana ja vieläkin mietiskelen että onneksi on ystäviä. Mulla on käynyt todellatodella hyvä tuuri kun olen onnistunnut löytämään tämmösen tukiverkoston mikä mulla nyt on.  Näillä on hyvä jatkaa eteenpäin , ja nyt se suuntaa kohti keittiötä ja ruuanlaittoa! Moikka!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti