tiistai 8. tammikuuta 2013

uudet kujeet.. :)

Oikeinoikein hyvää uuttavuotta vähän näin myöhässä teille kaikille! Jostain kumman syystä laiskutusmörkö blogin suhteen välillä kummittelee mutta ehei, en anna sen nujertaa mua. Kyllä mää täällä pysyn. Ja pyrkimys on siihen että sillon kun kirjoittelen niin olisin ees jonkimoista asiaa. Mutta, jonkun näköistä tasoa pyritään pitämään yllä. Olkoon se sitten vaikka minun uudenvuoden lupaukseni tälle blogille. :)

fiilistelyä al`a uusivuosi.

Jouluoman pyhitin sitten sille lähestulkoon laiskottelulle ja nyt onkin yllättävästi puhtia arjessa mukana, eikä kaikki pikkuasiat jotka eivätkään mene just niin saa sua enää maahan. Olo on siis melko pirteä ja rullaava arki on mukavaa ja turvallista. Eikä se koulussakaan oleminen ole ollut nyt niin kamalaa, eihän :) 

Mutta henkilökohtaisemmalla puolella uudenvuodenlupaus on pitänyt sisällään lähestulkoon elämäntapa rempan. Mistään en halua itteäni totaalikieltää, mutta liiat herkut ja kaikki ylimääräiset löhötyspäivät saa kyytiä. Nyt olen saanu ittelleni kunto-ohjelman jossa on niin yleiskunto- kuin lihasjaksoja. Nyt on meneillään yleiskunto viikko ja oonki nyt kuntopyöräilly ja tänään aattelin vähän hölkkäillä oikeen ulkoilmassa, kun tommonen pikkupakkanen on niin kiva reippailuilma. Reippailusta puheen ollen uusi rakkaus on mun pinkit toppahousut josta en enää luopuis. Namskis!


Nyt tein äsken aivan tosi hyvää smoothieta ittelleni ja jos sitä vaikka menis lukemaan kirjaa. Kyllähän mulla varmaan läksyjäki olis, muttakun. ;) 


PPPPPPS: sain uuden puhelimen (miten niin sain kun omilla rahoilla ostin..?) eli toinen uusi rakkaus on mun samsung s3 mini.. grau <3 










Ei kommentteja:

Lähetä kommentti