perjantai 28. syyskuuta 2012

aamusta liikkeellä + kattfotosmu

Tosiaan herään tänään siihen että jostain  raikuu "Paaaaljooon onneeaa vaaan..." Hetki piti miettiä et munko synttärit,kunnes tajusin sen olevan veljen. Oisin määki voinnu ottaa mun synttärit tähän väliin.. :) Mutta ei oikeasti, puoli kaheksalta herättämään Lauantai aamuna, no way..  Mää sitten otin koneen kainaloon ja menin takas sänkyyn makoileen, turha sitä on enää kuvitella nukkuvansa.

Tämä vastais mun käsitystä lauantaista, ainaki tonne yheksään asti. :)
Toinen saa nukkua niiin paljon ku haluaa..

Tänään kuitenkin on taksvärkki yhdistettynä tallipäivään. Meen siis jo kymmeneks (oisin silti voinu nukkua yheksään) tallille ja jatkan vielä iltapäivästä vähän lisää. Unohtamatta kaikkia normaaleja lauantairutiineja eli heppakerhoa ja talutuksia.
Nyt on taas oikeen tulossa hepppaviikonloppu. Tänään koko päivä menee siellä mutta huomennahan on kisat  niin kyllä pakostakin menee siellä osa ajasta. Mulla ei oo mitään talleilua vastaan sillä se on paikka jossa mun stressitasso normalisoituu väkisinkin. Se onkin syy siihen miksi rakastan eläimiä. Ne ei puhu pahaa seläntakana, nille voi silti purkaa koko sydämmensä. Ne ovat tyytyväisiä siihen mitä ne saa. Ne tuo yksinkertaisesti iloa elämään.

Mun päivänpaiste.. <3



1 kommentti: