sunnuntai 23. syyskuuta 2012

Vauhdikas viikonloppu

Kírjaimellisesti. Niinkuin perjantai-aamuna jo aavistelinkin oli melko kipeä olo sen body bump tunnin jälkeen. Jännä muuten että melkeen kaikissa blogeissa joita luen, ollaan nyt käyty jossain hikiliikunnassa. Ilmeisesti syksy innostaa liikkumaan. Se on kiva juttu!

Eilinen oli oikein härdellipyrdelli. Olin liikkeellä aamupäivä yhdestätoista puoli yhteentoista illalla, käymättä kotona. Ensin normaalin kaavan mukaan ensin heppakerhon pitämistä ja sen jälkeen talutuksia. Eilen olin kuitenkin "vain" puolitoista tuntia taluttamassa kun piti keretä seuraavaan paikkaan. Minulla on muuten aivan yli-ihana talutettava. Ruotsinkielinen 5-vuotias Elin. Hän ei osaa puhua ollenkaan suomea joten Jenni on jo useamman kerran harjoitellu ruotsia,ja ihan kohtalaisella menestyksellä. :)

The rippikuva
Eilen oli siis ilalla seurakunnan järjestämässä isoiskoulutuksessa eli isoseksi ollaan menossa! Tuo koulutus jos sitä semmoiseksi voi sanoa, oli kyllä tosi rento. Juteltiin yleisesti isosen tehtävässä, vähän kyseltiin hassuja kysymyksiä ja jatkettiin ilalla nuortenilta siihen päälle. En oo taas muutamaan iltaan naurannu niin paljon kuin tuolla. Tuli taas naurettua vaikka ja mille!! Oli kivaa ja tänä aamuna onneksi sai nukkua pitkään.

 Pikkusen itteäni mietityttää oma jaksaminen välillä. On vain välillä hirveän vaikea sanoa ei ja sitten tuntuu että joka päivä on jotain. Äitikin sitä huolehti kun eilen tulin tosiaan puoli yhdentoista maissa. Olen nyt kyllä tehnyt itteni kanssa sopimuksen että välillä pitää rauhottua. Piste. Jotenkain vain se ei tahdo upota kalloon että ei ne ihmiset suutu jos sanoo ettei kerkeä. Älkää siis kaverit ihmetelkö jossen ole aina lähdössä mukaan sillä joskus pitää varata aikaa vain itselle ja olla ja nauttia. 
Ens viikkolla on vielä muutamia ns. ylimääräisiä juttuja  mutta suraavan viikon koitan pitää mahdollisimman vähänä. 

Tänään on onneksi ylläolevaan viitaten ollu melko kotipäivä. Minä olla möllötin yli kymmeneen sängyssä vaikken ees nukkunu sitten yheksän jälkeen. Peitto korville ja uukupaapaan (heh, oma "suomennos" nukkumisesta kun olin pieni :D) Illalla on maneesivuoro takalassa. Menen ratsastamaan sampolla, tarkotuksena treenata vähän viikonpäässä oleviin kisoihin oikein kunnon pohjalla. Muuta mulla ei onneksi ole tälle päivälle joten olen vaan ja eilen ilalla iski kauhee näpräyshimo että saa nähä jos jotain saisin aikaseksi.




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti