sunnuntai 2. syyskuuta 2012

diibadei ja dibbadaa

Tästä päivästä tuli jälleen iiihan erillainen kun ajattelin. Heh no niin mulle yleensäkkin käy. Oon taas vaihteeksi touhunnut menemään kokoajan. Aamun aloitin läksyrumballa joka ei oikein näpänny nyt niin tein niitä yli tunnin. Oikeastaan se ei ollutkaan enää aamu vaan päivä vai mitä se on jos kello on yksi kun saa läksyt tehtyä. No, anyway, siitä jatkettiin vähän töitä meidän isukin työpaikalla josta sainkin suuret 5e palkkaa. Sieltä taas jatkettiin tukkaputkella vaihteeksi ratsastamaan.

Ratsastus oli ihan rentoa, taas ensin laitumella ympyöitä ja vähän ravipuomeja. Lopuksui lähdettiin vielä päästelemään tielle. Tuli taas komeita laukkapätkiä ja sain mää vielä vähän sitä ravuriraviakin esille kun tykitettiin siellä pitkin teitä. Oli taas huisin hauskaa! :) Kotiin päästyäni kuurasin vielä mun ratsastuskengät, jotka on nahkaiset. Ensin kostealla sienellä pyyhitään kakat ja kököt pois ja sitte väritöntä plankkia päälle. Uuu.. kun ne kiiltää,heti kun oisin kisoihin lähdössä. En malta oottaa kyllä että pääsee taas torstaina amattiopettajan tunneille. Sää nähdä ollaanko kesällä rupsahdettu. :) En kyllä ite usko että oon kauheasti mennyt takapakkia koska  olen ratsastannut kesällä kyllä melko reilusti ja pitäähän sitä mainostaa että olinhan minä kyllä Håkan Wahlmanin valmennuksessa heinäkuussa. Ja leirillä sekä leiriläisenä että leiritätinä!

Tälle illalle pitäisi vielä hypyttää koira sillä rakensin eilen vaivalla tuonne pihalle agilityradan ja ajattelin että mummun koirakin pitäisi ulkoiluttaa. Voisihan senkin tieten tuoda tuonne hyppimään mutta kun toinen on vielä (huomhuom. aion saada sen kunnon kohdilleen!;) )melko pyöreä niin ehkä se on koiran kannalta parempi jättää välistä. Ja täällä istun koneella ja mun vakaa aikomus on siivota tuo yksi kaappi joka on täynnä vanhoja Aku Ankkoja. Laatikkokin on valmiina  tuossa jalkojen juuressa. Imuroidakkin voisi ja mopata. Taas pitäisi hillitä itsensä ja ajatella ettei _kaikkea_ tarvitse tehdä samana päivänä. Minkä sille itselleen mahtaa. :D

Huomenna starttaa eka 4h tälle vuodelle ja tarkoitus on leipoa rieskaa ja askarella hamahelmistä. Kerhokerrasta seuravalla kerralla varmaan vielä lisää.

Mun piti vielä kysyä teiltä että onko se rasittavaa vai hyvä juttu että samana päivänä saattaa tulla parikin postausta? Mielipidettä jälleen kehiin kiitos!=)

Yksi rippikuvaotoksista :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti