lauantai 1. syyskuuta 2012

syksyn ensimmäinen päivä

Voi että mulla ei oikeen oo noita ideoita mitä mää tuonne otsikkokohtaan laitan. Että niitä saa sitte varauksella katsella ja todennäköisesti ne sisältää ihan muuta kuin mitä voisi otsikosta päätellä. Jos nyt katotaan tuotakin otsikkoa niin ei mulla siihen liittyen oo muuta kuin yksinkertaisesti että on syksyn ensimmäinen päivä. Hyvin menee että koittakaahan kestää. :)

Tänään on autellu mummua ja pappaa, kun ne pelasti homehtumiselta jotain semmosia kattolaattoja. Niitä sitte autoin kantelemaan tässä oikeastaan koko aamupäivän. Selkä taas huutaa halleluujaa kun yks semmonen laatta painaa kuitenkin lähemmäs kiloa. Niitä kun kantaa 3-6 kpl niin huhheijaa. Ja niitä laattojahan ei ollut kuin traktorin peräkärryllinen ja reilu tuhat kappaletta. Heh, no jotain hyötyäkin sillä nyt mun rahapussiin polttaa reikää jälleen yksi kymppi lisää. Mun tuntien se on kohta entinen kymppi se! Illalla ajattelin käydä varmaan vielä tallilla, tai sitten olen vaan ja jatkan kaappiensiivousurakkaa. Ja  Lajittelen kirpparivaatteita, jos sitä veis semmosia taas tässä syksyn päälle.

Nyt sitten päästään aiheeseen eli aattelin tässä kun olen yksin kotona niin toteuttaa teille kuvatuton siitä mitä teen normaalina kouluaamuna hiuksilleni. jos tykkäätte  niin olisi mahdollista tehdä sama jossain vaiheesssa meikeistä. Laittakaa sitten kommenttia ihan vaikka anonyyminäkin mitä tykkäsitte. Nyt kuitenkin aloitetaan.

1. Kun tuun aamulla vessaan on yleisesti mun pitkät hiukset ihan sikin sokin joten aloitetaan laittamalla niihin ihan vesisuihketta ja hiuksiin jätettävää hoitoainetta.

Mun erittäin hieno vesisuihkepullo :D

ja BC:n hoitoainetta




2. Sen jälkeen annetaan aineiden vaikuttaa hetken aikaa ja sitten harjataan.


Tältä näyttää siis tässä vaiheessa

3. Periaatteessa tässä vaiheessa voisi vaan lisätä vähän lakkaa ja lähteä mutta laitan nyt vielä otsahiukset sivulle tupeerattuna. Laitetaan four reason sarjan hiuspuuteria otsahiuksiin ja tupeerataan.
Iihana four reasonin hiuspuuteri.. :)

Tämä sitten tupeerauksen jälkeen





4. Kiinnitetään tupeeratut hiukset muutamalla pinnillä ja viimeistellään lakalla. Lakkakin four reason- sarjaa.
Ei sen kummempaa. :)
Lakkaa vaille valmis!

Loppusilaus ja siinä se!!

Minä toivon todella että tykkäsitte. Laittakaa reilusti mielipidettä!! Suraavaan postauskertaan!







Ei kommentteja:

Lähetä kommentti